رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس در انتظار زوج رویایی

یوونتوس در انتظار زوج رویایی

برای مدت کوتاهی در فلورانس، مشارکت فدریکو کیزا و دوشان ولاهوویچ هیجان حاصی به شهر فلورانس داده بود و همه از این دو نفر سخن می گفتند ولی پس از آن، کیزا در تابستان 2020 به تورین رفت و چندی بعد هم نوبت دوشان رسید که راهی یووه شود.

 

اما علیرغم حضور مجدد آنها در یوونتوس، این دو بازیکن نتوانستند در یک دوره ی زمانی مشخص با هم وارد میدان شوند و زمانی که صربستانی سال گذشته با بانوی پیر قرارداد امضا کرد، کیزا از آسیب دیدگی شدید رنج می برد و هنگامی که دومی به زمین بازگشت، ولاهوویچ با درد زیاد، در دوران مصدومیت بود.

 

با این وجود، این دو مرد دیر یا زود مشارکت خود را دوباره احیا خواهند کرد، رسانه های ایتالیایی سه فرضیه در مورد اینکه چگونه مکس آلگری می تواند آنها را در یک ترکیب قرار دهد، ارائه می دهد.

 

اولین امکان حفظ وضعیت موجود است، با به میدان گذاشتن کیزا به عنوان بازیکن کناری در ترکیب 3‐5‐2، در حالی که ولاهوویچ در خط حمله بازی کند.

 

ترکیب دوم:

 

هر سه مرد را در ترکیب 4‐3‐3 هجومی قرار دهد و آرژانتینی و ایتالیایی در کنار بمب افکن صرب قرار می گیرند.

 

و ترکیب سوم:

 

آلگری می تواند همانند سرمربی سابق فیورنتینا، کیزا را به عنوان مهاجم دوم در کنار ولاهوویچ به میدان بفرستد.

 

بر اساس درخواست آلگری، مدیر ورزشی فدریکو کروبینی در تابستان سخت کار کرد تا تیمی مناسب برای ماژول 4‐3‐3 ارائه دهد و حالا به نظر می رسد الگری می خواهد شانس خود را با ترکیب 4‐3‐3 جدید امتحان کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: